בין אם אתם רוצים להוסיף כתם צבע למטבח שלכם או לסדר את חדרי הרחצה בביתכם, פרקט נגד מים הוא אופציה נהדרת עבורכם. עם גימור נגד מים, הרצפה שלך תישאר יבשה ולא תיפגע מלחות או לחות. באמצעות רצפות אלה בחדר אמבטיה יכול לאפשר לך לבחור מינים עץ ייחודי במקום אריחים יקרים או חומרים אחרים.

האם ניתן לאטום רצפות פרקט נגד מים?

אם יש לכם ריצוף פרקט בבית, איטום זה יכול להאריך את חייו. זה חשוב במיוחד באזורים כמו חדר האמבטיה והמרפסת, בהם מים יכולים לחלחל דרך המדרכה, הקצה או המפרק. זה יכול לגרום נזק למשטח העץ. כדאי גם לאטום את הכניסה לשירותים, שם כפות רגליים רטובות עלולות לגרום לבעיות בגימור.

איטום אפשרי כעת עם מגוון רחב של מוצרים מהונדסים. ריצוף ריגידקור, וו. פי. סי, ספ. סי, וקליקים מתאימים כולם מגיעים בזנים עמידים למים. אתה יכול לדבר עם מומחה לריצוף כדי למצוא את הריצוף המתאים למים לביתך. מוצרים אלה נועדו להיות עמידים יותר לשינויים ברמות הלחות והם קלים יותר לתחזוקה ותיקון אם הם אכן נכנסים למים.

אם תבחר להשתמש במוצר איטום, עליך לוודא שאתה מיישם אותו באופן שווה. עדיף למרוח אותו ביום חם ויבש כך שיהיה לו הסיכוי הטוב ביותר להתייבש באופן שווה. החל אותו תמיד לכיוון הדלת ואל תלך על הרצפה במהלך תהליך זה. אם אתה מודאג ממים המחלחלים פנימה, אתה יכול גם להשתמש בקלטת הצייר כדי להגן על האזור מפני שיטפונות.

דרך נוספת להפוך את הרצפה שלך למים היא להשתמש בעץ קשה נגד מים. אפשרויות ריצוף עמידות למים אלה מגיעות במגוון צבעים ומינים. עץ נגד מים אידיאלי לאזורים בעלי תנועה גבוהה או למקומות בהם מים עלולים להוות בעיה. רצפות אלה גם לא עיוות, להתנפח, או פער, מניעת מים מפגיעה אותם. זה זמין גם בצבעים, סגנונות ומראה רבים ושונים.

מה היתרונות של פרקט נגד מים?

לחלוטין מים עמיד – מושלם עבור במיוחד רטוב אזורים.

זה נוח להתקנה על מגוון רחב של משטחים – אתה יכול אפילו להתקין אותו על בטון.

עיצוב מרשים – פרקט זה מותקן ללא ספים ומאפשר יצירת מראה אחיד של הרצפה ועושה את החדר נראה גדול יותר.

תחזוקה נוחה – אם אתם אוהבים לנקות כמו פעם, עם הרבה מים וסבון, עם הפרקט העמיד במים של ארודור, תוכלו לנקות את הרצפה בדיוק כמו שאתם אוהבים.