בעוד שצורה, מסה וקו יוצרים עצמות של עיצוב גינה, צבע הוא אלמנט עיצובי חשוב שמוסיף עניין ומעורר רגשות. צבעים חמים נוטים לגרום לחפצים להיראות גדולים יותר, בעוד שצבעים מגניבים גורמים להם להיראות קטנים יותר. סגול נראה מגניב לצד צבעים חמים. לבן עוזר להפריד בין צבעים סותרים. אתה יכול להשתמש במגוון צבעים כדי ליצור עיצוב מעניין בגינה שלך.

כיצד לבחור מעצב גינות?

לפני בחירת מעצב גינות, אתה צריך להחליט מה הצרכים שלך ומה אתה רוצה להשיג. לדוגמה, אם אתה מכוון לגדל מזון, ייתכן שתרצה לפתח גינת מטבח. או שאולי תרצה ליצור מרחב בו תוכל לחתוך פרחים. יתר על כן, ישנם סגנונות שונים של גינון, וזה חיוני לדעת את ההעדפות שלך כדי לקבל את העיצוב הנכון.

מעצבי גן יכול לעזור לך להפיק את המרב של שטח קיים מראש שלך ולהפוך אותו תוספת מדהימה לבית שלך. בחירת מעצב בעל מוניטין טוב יכולה לעזור לך ליצור גינה יפה שמתאימה לאורח החיים שלך. אם אינך בטוח, אתה יכול גם לקבל עצות ממעצבי גנים, שיכולים לעזור לך להחליט על המתאים ביותר.

בעת שכירת מעצב, הקפד לקבל הצעת מחיר. רוב מעצבי הנוף מציעים אומדני עלות עבור השירותים שלהם, ורובם מבוססים על המחיר למטר מרובע של הרדסקייפ. במילים אחרות, אתה יכול לצפות שהעלות תהיה יקרה יותר אם אתה זקוק לסיפון, פטיו או קיר תמך. עם זאת, אם אתה יודע מה אתה רוצה מראש, אתה יכול להפחית את העלויות על ידי קיצוץ בתכונות מסוימות. כמו כן, הקפד לשאול את המעצב כיצד הוא יטפל בשינויים בהיקף העבודה. מעצבים רבים גובים עמלות נוספות אם הם נדרשים לבצע שינויים במהלך הפרויקט.

עיצובי הגינה הטובים ביותר נוצרים באמצעות שיתוף פעולה הדוק בין מעצב גינה ללקוח. כדי להבטיח שהפרויקט יושלם בזמן ובתקציב, הקפד לתקשר ביעילות. יתר על כן, זה חכם להתעקש על חוזה המפרט את כל התנאים וההגבלות של הפרויקט. החוזה צריך לציין את אופי העבודה, את תקני ההתקנה, ואת העלות. זה צריך גם פירוט כל מועדים ותנאי התשלום.

מה תפקידו של מעצב גינות?

השלב הראשון ביצירת גינה יפה הוא למדוד את האזור שברצונך לכסות ולסמן היכן תרצה שתכונות הגינה שלך ימוקמו. הקפד לשקול את כמות אור השמש ואת הצל שאתה רוצה בגינה שלך יש. אם יש לך הרבה מקום, שקול להשתמש בעיצובי פרגולה חכמים שיספקו גם צל וגם פרטיות. כמו כן, חשוב על מבנים אחרים שתרצה להוסיף לגינה שלך, כגון חממה.

בבחירת הצבעים לגינה שלך, זכור כי העדפת הצבע היא אישית ביותר. שילוב מסוים של צבעים עלול לגרום לאדם אחד להיאנח בהנאה ואילו גוון אחר עלול לגרום לו להתכווץ. חשוב לבדוק שילובים שונים כדי לגלות מה הכי מתאים לך. הטעם שלך בצבע עשוי להשתנות עם הזמן, אז אל תפחד להתנסות.

אם אתם מתכננים ליצור גבול, הגדילו אותו בהתאם. כלל אצבע פשוט הוא לבחור סולם שמתאים על פיסת נייר גרף אחת. לדוגמה, גיליון של נייר גרף 8 שעות על 11 אינץ 'כולל 44 ריבועים של רבע אינץ'. המשמעות היא שעליך להשתמש בשני ריבועים למטר לגבול המשתרע על פני 20 מטר, או ריבוע אחד למטר לגבול גדול יותר.

עיצוב גינה טוב צריך לשלב את חיות הבר המאכלסות אותו. צמחים ידידותיים לדבורים, כביש מהיר לקיפוד, מזינים לציפורים וערימות קומפוסט הם כל הדרכים לעודד חיות בר בגינה שלך. אתה יכול גם להשתמש במלונות דבורים כדי למשוך דבורים. מארח עולם הגננים אדם פרוסט יש כמה טיפים מעולים לעיצוב גן שהוא גם יפה וגם מועיל לחיות הבר.

איך קוראים למעצב גינה?

מעצב גינות הוא האחראי לכך שגינה תיראה יפה. עיצוב הגן אינו קל. זה כרוך בתכנון, הבנת העלילה, עבודה עם קבלנים וכדומה. בסופו של דבר, מעצב גינות הוא איש מקצוע שיודע את העסק שלהם ויודע איך להביא את החזון לחיים.

המעצב צריך להסתכל על החלל החיצוני שלך בעין של אמן או פסל. בעוד הבעלים של הגן יהיו דעות מוצקות על מה שהם רוצים, מעצב הגן יהיה אובייקטיבי. המעצב יכול לעשות בחירות קשות בשבילך תוך שמירה על ההעדפות שלך בראש. הם צריכים להיות מסוגלים לעבוד עם המשאלות שלך ואת התקציב.

ישנם סוגים רבים ושונים של מעצבי גינה. חלקם מתמחים בעיצוב גינות, בעוד שאחרים עובדים על סוגים אחרים של פרויקטים. התהליך מתחיל בהערכת סוג הנוף והצמחים שיגדלו שם. מעצב הגן עשוי להיות חובב או מקצועי מנוסה. בנוסף להערכת הפריסה והצמחים, מעצב צריך לשקול גם את תנאי האקלים של האתר.

מעצב גינות עובד כדי ליצור חוויה ייחודית המשפרת את חייו של אדם ומותח את החזון שלהם. הם גם מפתחים ידע מדויק בתהליכי עיצוב וסינתזה של חומרים וסצנות טבעיות. עבודתם משקפת את עמדותיהם הסותרות כלפי הטבע.

לחצו כאן על מנת למצוא עיצוב גינות בשרון: רפאל.