אם החלטתם לשפץ את הגינה שלכם, עליכם לדעת למה לצפות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל: לדעת את הצרכים שלך לפני שכירת מעצב. מורה עשוי לרצות כיתת גינה; הורה עשוי לרצות גינה מלאה במיטות ניסוי; או שילד קטן עשוי לרצות אזור מיוחד. הרעיונות שלך ייכנסו לקטגוריות שונות, ועליך ליצור ועדת תכנון שתעלה תיאור כולל.

מהו עיצוב גינות?

עיצוב גינות הוא תהליך ואמנות, והוא כרוך בתכנון הפריסה והשתילה של גינה. זה יכול להיעשות על ידי הבעלים של גינה, או על ידי מעצב גינות מקצועי. זה יכול להיות תהליך מהנה ומספק. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על אמנות זו, המשך לקרוא למידע נוסף על עיצוב גינות.

עיצוב גינות טוב יש תחושה חזקה של מקום. כשאתה נכנס לגינה נהדר, זה מרגיש שאתה נכנס לבית ומשאיר את העולם בחוץ. בגינה יש קירות, גג ורצפה, ושלושתם תורמים לאופיו הייחודי. על ידי שימוש באלמנטים אלה בצורה יעילה, אתה יכול לגרום לחלקים שונים בגינה שלך להרגיש כמו חדרים נפרדים.

תכנון גינה יכול להיות פרויקט גוזל זמן. שלא לדבר על הזמן שתשקיע בהתמודדות עם קבלנים. אבל זו גם דרך נהדרת לבטא את עצמך. אתה יכול להתנסות ולנסות דברים חדשים כדי לראות מה הכי מתאים לך. החלק הקשה ביותר בעיצוב גינות הוא אמון באינסטינקטים שלך.

עיצוב גינות כרוך להבין כיצד ליצור ולתחזק גבולות. ייתכן שתרצה להשתמש קירות וגדרות להפריד חלקים שונים של הגינה שלך. עיצוב טוב יאפשר לכם להגדיר את החלל ולשמור על מראה הגינה שלכם אטרקטיבי. בנוסף, כדאי גם לשקול את המיקום של אובייקטים בתוך גבולות הגינה שלך. עליך לשים לב למבנים הסמוכים כדי לוודא שהם אינם חוסמים את זרימת האור.

כיצד ניתן גינה בעיצוב להוסיף ערך לביתך?

השקעה בגינה מעוצבת היא דרך נהדרת להוסיף ערך לביתכם. האיגוד הלאומי של מתווכים ' שיפוץ ההשפעה הדו ח מצא כי הבית הממוצע עם גינה מעוצבת שווה כמעט שבעה אחוזים יותר מאשר בית ללא גינה. יתר על כן, קונים נוטים להעדיף נכסים עם גנים מתוחזקים היטב ותכונות יוקרה.

גינה מעוצבת היטב ישלים את הבית שלך, אבל זה צריך להיות גם פונקציונלי. הוספת אזורי הסיפון והריצוף תעזור לכם להפריד בין האזורים השונים בגינה שלכם. אתה יכול גם להוסיף ביתן מודרני כדי שהאזור ייראה אטרקטיבי יותר. שיפורים אחרים כוללים טיפול במדשאה וריהוט חוץ. תכונות מים, אדניות ותאורה חיצונית הן גם דרכים מצוינות להוסיף אווירה וביטחון.

גינה רחב ידיים תיצור אווירה של פלא ויופי עבור המבקרים שלך. עם זאת, גינה גדולה תדרוש תחזוקה רבה. חברה טובה תוכל לעזור לך לבחור את הצמחים הנכונים ותכונות העיצוב. לדוגמה, יארדזן יכול לעזור לך לבחור את הצמחים הטובים ביותר הזקוקים לתחזוקה מינימלית. אפשרות נוספת היא להשתמש במסלולי גרניט מפורקים. נהרות יבשים יכולים לכוון מי גשמים לאזורים ספציפיים.

כיצד לבחור מעצב גינות?

בעת בחירת מעצב גינות, ישנם מספר גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון. עליך לשקול מה המטרות שלך, כמו גם את הסגנון של הגינה שלך. אולי אתה רוצה לבנות גינת מטבח, או לפתח אזור לחיתוך פרחים. חשוב לדעת איזה סגנון אתה רוצה ליצור, כפי שהוא ישפיע על העלות ואת הזמן הנדרש עבור העיצוב.

מעצב גינה שעובד עם צמחים ובקיא בעקרונות העיצוב יוכל לספק את העיצוב הטוב ביותר האפשרי עבור הנכס שלך. הוא או היא יהיה גם ידע של אלמנטים מבניים חוצות, כגון קירות אבן ומערכות השקיה. מעצבים מסוימים עשויים להתמחות בסוג מסוים של גינון, בעוד שאחרים עובדים במספר תחומים.

מעצב גינות טוב יוכלו לשלב את כל ההיבטים של הגינה שלך ולשלב אותם לתוך העיצוב הכללי. לעתים קרובות, בעלי גינות משנים את התכונות החיצוניות של רכושם ומזניחים לשקול את התמונה הגדולה יותר. אם אתה עושה את הטעויות האלה, הגינה שלך יכולה בסופו של דבר להיראות כמו ג ' ונגל מבולגינה. בנוסף, אתה יכול לבחור את הצמחים הלא נכונים עבור חלק מסוים בגינה, מה שעלול להוביל לכך שהצמחים ימותו או יהפכו ללא יעילים. מעצב טוב יוכל להסתכל על התמונה כולה ולבחור את הצמחים הטובים ביותר עבור האזורים הנכונים.

בעת בחירת מעצב גינות, זה חיוני כי אתה עובד בשיתוף פעולה הדוק איתו. הסיבה לכך היא ששיתוף הפעולה בין המעצב ללקוח הוא שמביא לעיצובי הגינה היפים ביותר. בנוסף, חשוב שיהיה חוזה המתווה את כל היבטי העבודה, כולל היקף ואופי העבודה שיש לבצע, העלויות הצפויות, לוחות הזמנים ותנאי התשלום.

למידע נוסף על חברה לעיצוב גינות, לחצו כאן: https://www.yarok365.co.il/